T3-3505 i 520.034
Dokładna nazwa modelu
T3-3505 SZD, Ep. III
520.034 MÁV, Ep. III
Dokładna nazwa producenta modelu
Modellbahnmanufaktur, Sebnitz – Niemcy
Numer katalogowy modelu
12-4580 (T3-3505, SZD),
12-4581 (520.034, MÁV),
Zarząd kolejowy
СЖД (SZD),
MÁV
Epoka
III
Oznaczenie modelu
T3-3505 CCCP
520.034
DCC:
Gniazdo NEM 651
Podsumowanie:
Model zbudowany na bazie BR 52 Tilliga. Nowe drzwi kotła, rama, kocioł i dach kabiny maszynisty z metalu. Premiera modelu grudzień 2008.
12-4580 (SZD), autor zdjęć MW:
12-4581 (MÁV), zdjęcie z TT-Kurier 1/2009:
BR52, Ty2, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10358
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10358
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR52, Ty2, Tillig
Ostatnio zmieniony 24 cze 2015, 20:18 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
BR52, Ty2, Tillig
BR 52
Dokładna nazwa modelu
Güterzuglokomotive BR 52 der Österreichische Bundesbahnen/Parowóz towarowy BR 52 kolei Österreichische Bundesbahnen (ÖBB)
Liczba osi
1 + 5
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
02273
Zarząd kolejowy
Österreichische Bundesbahnen (ÖBB)
Epoka
III
Oznaczenie modelu
BR 52 4984
Stacjonowanie/Data
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
02270 - BR 52 3232, DR, Ep. III
02271 - BR 52 5365, DB, Ep. III
02272 - BR 52 4924-8, DR, Ep. IV
02273 - BR 52 4984, ÖBB, Ep. III
02274 - BR 52 8183-7, DR, Ep. IV (Reko)
02276 - ř. 555 088, ČSD, Ep. IV
02277 - BR 52 452, DRG, Ep. II (Kriegslok)
02278 - BR 52 2523, DR, Ep. III (bez wiatrownic)
02279 - BR 52 1651, DR, Ep. III (z tendrem sztywnoramowym)
02280 - BR 52 8080, DR, Ep. III (Reko)
02281 - BR 52 3761-5, DR, Ep. IV (Giesl-Ejektor)
500630 - BR 52, DR, Ep. IV (Reko z tendrem sztywnoramowym)
93270 - BR 52 3232, DR, Ep. III (DIGITAL -> 02270)
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Napęd
Napęd w tendrze na 4 osie, 2 gumki przyczepnościowe na jednej osi, 5-polowy silnik. Pobór prądu przez 5 osi loka i 4 tendra
Oświetlenie
2 białe (żółte) LED zgodne z kierunkiem jazdy
Uwagi
DCC:
W produkcji do 2007 nie przewidziano, jednak od 2007 roku pojawiło się gniazdo NEM 651 oraz zmieniono element łączący kocioł z tendrem na 4 stykowy
Podsumowanie:
Przepiękny rasowy parowóz. Wzbudza zachwyt i mieszane uczucia. Jedni pieją z zachwytu nad detalami odwzorowanymi w modelu, płynną bezproblemową jazdą, inni pomstują na skopany napęd i ciągłe naprawy.
Dla nas jest to najpiękniejszy parowóz, flagowy model Tilliga, i nawet jeśli nasz egzemplarz staje, skacze czy skrzypi to jest to NAJPIĘKNIEJSZE przerywanie zasilania, najpiękniejsze skakanie i najcudowniejsze skrzypienie
Autor części zdjęć Charakterek, więcej na : TT-Klub.PL i model roku 2007.
Dokładna nazwa modelu
Güterzuglokomotive BR 52 der Österreichische Bundesbahnen/Parowóz towarowy BR 52 kolei Österreichische Bundesbahnen (ÖBB)
Liczba osi
1 + 5
Dokładna nazwa producenta modelu
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
Forma
Model gotowy
Technologia/Materiał
Odlew ciśnieniowy/Tworzywo sztuczne
Charakter produkcji
Model wielkoseryjny
Numer katalogowy modelu
02273
Zarząd kolejowy
Österreichische Bundesbahnen (ÖBB)
Epoka
III
Oznaczenie modelu
BR 52 4984
Stacjonowanie/Data
Elementy specyficzne
Brak
Wersje modelu
02270 - BR 52 3232, DR, Ep. III
02271 - BR 52 5365, DB, Ep. III
02272 - BR 52 4924-8, DR, Ep. IV
02273 - BR 52 4984, ÖBB, Ep. III
02274 - BR 52 8183-7, DR, Ep. IV (Reko)
02276 - ř. 555 088, ČSD, Ep. IV
02277 - BR 52 452, DRG, Ep. II (Kriegslok)
02278 - BR 52 2523, DR, Ep. III (bez wiatrownic)
02279 - BR 52 1651, DR, Ep. III (z tendrem sztywnoramowym)
02280 - BR 52 8080, DR, Ep. III (Reko)
02281 - BR 52 3761-5, DR, Ep. IV (Giesl-Ejektor)
500630 - BR 52, DR, Ep. IV (Reko z tendrem sztywnoramowym)
93270 - BR 52 3232, DR, Ep. III (DIGITAL -> 02270)
Sprzęg
Model posiada KKS oraz gniazdo NEM 358
Napęd
Napęd w tendrze na 4 osie, 2 gumki przyczepnościowe na jednej osi, 5-polowy silnik. Pobór prądu przez 5 osi loka i 4 tendra
Oświetlenie
2 białe (żółte) LED zgodne z kierunkiem jazdy
Uwagi
DCC:
W produkcji do 2007 nie przewidziano, jednak od 2007 roku pojawiło się gniazdo NEM 651 oraz zmieniono element łączący kocioł z tendrem na 4 stykowy
Podsumowanie:
Przepiękny rasowy parowóz. Wzbudza zachwyt i mieszane uczucia. Jedni pieją z zachwytu nad detalami odwzorowanymi w modelu, płynną bezproblemową jazdą, inni pomstują na skopany napęd i ciągłe naprawy.
Dla nas jest to najpiękniejszy parowóz, flagowy model Tilliga, i nawet jeśli nasz egzemplarz staje, skacze czy skrzypi to jest to NAJPIĘKNIEJSZE przerywanie zasilania, najpiękniejsze skakanie i najcudowniejsze skrzypienie
Autor części zdjęć Charakterek, więcej na : TT-Klub.PL i model roku 2007.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 16:26 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 6 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość