Ty43 (BR42), Tillig
Moderator: mod-Tabor
- wlodar
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Ty43 (BR42), Tillig
Jak ogólne wrażenia? Ja czekam na Ty43. Wprowadzili jakieś istotniejsze zmiany w konstrukcyjne w stosunku do BR52 (nie licząc oczywistości takich jak inny kocioł czy atrapy silników i reflektory na nich)? Czytałem, że BR42 miała nieco większą kabinę w stosunku do BR52. Ciekaw jestem, czy to prawda i czy w modelu to uwzględnili, czy może kabina jest wzięta z BR52. Sądząc po zdjeciach które wrzuciłeś (i tych dostępnych w internecie) model wydaje się fajnie wyglądać. Taki Ranger pewnie zrobiłby z niego cudo.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10357
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Ty43 (BR42), Tillig
Wczoraj do mnie przyszedł parowóz BR42 w DRG. Zamieszczam kilka fotek (na szybko).
W domu założyłem dekoder:
Zamówiłem dekoder, wskazany przez Tillig'a i to był dobry pomysł, bo:
- brak aktualnie dekoderów na rynku,
- wydaje mi się, że dostarczony dekoder ma mniejsze wymiary niż standardowy Next18 (dzięki temu mieści się w przeznaczonym miejscu).
W domu założyłem dekoder:
Zamówiłem dekoder, wskazany przez Tillig'a i to był dobry pomysł, bo:
- brak aktualnie dekoderów na rynku,
- wydaje mi się, że dostarczony dekoder ma mniejsze wymiary niż standardowy Next18 (dzięki temu mieści się w przeznaczonym miejscu).
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10357
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Ty43 (BR42), Tillig
ModellEisenBahner 10/2022
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10357
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
- miano
- Posty: 618
- Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
Dokładnie, trzeba tylko patrzeć na HN 21
- aviaTTor
- Posty: 660
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:24
- Lokalizacja: czestochowa
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
Na stronie tilliga w tabelce w pdf jest rok 2023 dziś sprawdziłem
- MonsterSale
- Posty: 655
- Rejestracja: 04 lip 2020, 08:53
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
Ktoś coś pisał ze dopiero 2023 ale to plotki
- aarekk
- Posty: 32
- Rejestracja: 29 lis 2019, 17:00
- Lokalizacja: Szamotuły
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
02062 nie widnieje w planie Tilliga - dokument "Liefertermine NH 2022 per 07_22"
Czy ktoś wie coś więcej? Będzie w ogóle?
Czy ktoś wie coś więcej? Będzie w ogóle?
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
Wersja DR czyli Tillig 02060 jako br42 wczoraj kupiłem w Modelmanii. Pewnie niedługo będzie Ty43.
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
02060 właśnie na tego czekam.
- wlodar
- Posty: 1013
- Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
No może tyle, że na stronie Tilliga https://www.tillig.com/Produkte/produktinfo-02060.html jest zdjęcie prototypu DR. Jeździć pewnie będzie jak BR52/Ty2.
-
- Posty: 238
- Rejestracja: 05 mar 2011, 16:42
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: Ty43, Tillig
Witam. Ktoś już coś więcej wie na temat tego modelu i jego odpowiednika w DR?
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10357
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Ty43 (BR42), Tillig
MarcinR 15 września 2021 15:46 na Miniaturowy świat kolejek TT@FB napisał:
"Dużo osób czeka na Tilliga Ty43. Dzięki uprzejmości kolegi zamieszczam wartościowe fotki tych maszyn z czasów normalnej pracy. Epoka czwarta. Lato 1988r. Parowozownia i węzeł Gniezno. Ostatni bastion tych maszyn. Zwyczajna codzienna praca. Oprócz składów osobowych manewry odrzutem i formowanie. Nieodłączny kiedyś rytuał oraz obsługa czynnych wtedy bocznic. Oczekiwanie na pracę przy szopie. Osobiście zrobię wyjątek i kupię tego cięższego teigreka. Będzie pasował obok parowozów 50reko na stacji granicznej PKP/DR."
Ty43 w pełnej krasie ....
Sebnitz, ....czekamy
"Dużo osób czeka na Tilliga Ty43. Dzięki uprzejmości kolegi zamieszczam wartościowe fotki tych maszyn z czasów normalnej pracy. Epoka czwarta. Lato 1988r. Parowozownia i węzeł Gniezno. Ostatni bastion tych maszyn. Zwyczajna codzienna praca. Oprócz składów osobowych manewry odrzutem i formowanie. Nieodłączny kiedyś rytuał oraz obsługa czynnych wtedy bocznic. Oczekiwanie na pracę przy szopie. Osobiście zrobię wyjątek i kupię tego cięższego teigreka. Będzie pasował obok parowozów 50reko na stacji granicznej PKP/DR."
Ty43 w pełnej krasie ....
Sebnitz, ....czekamy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości