BR86/TKt3 28, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- Karol
- Moderator
- Posty: 594
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 23:19
- Lokalizacja: Grybów / Limanowa
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Obaczymy co będzie po instalacji USP.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 09:04 przez Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Moje też dla tego staram się doprowadzić je do stanu używalności na gorszym torowisku -piottrw pisze:Moje modele służą do jazdy, a nie stania w gablocie...
http://forumtt.pl/viewtopic.php?p=44047#44047 i zapewniam że znajdzie się kilka lokomotyw o gorszych właściwościach motorycznych nawet nie sięgając do "betów".
Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 23:47 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
- piottrw
- Posty: 759
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Witam
Wiem wiem... Ale przeciez każda skrzynka na której jest makieta/moduł pracuje. Wtedy wystarczy 1mm wypatrzenia i kicha lokomotywa stoi.
Mam pytanie o obudowy czy pasuje nowy tillig do bttb
Wiem wiem... Ale przeciez każda skrzynka na której jest makieta/moduł pracuje. Wtedy wystarczy 1mm wypatrzenia i kicha lokomotywa stoi.
Mam pytanie o obudowy czy pasuje nowy tillig do bttb
- Mariusz
- Posty: 2560
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Niestety, prawdziwe pojazdy mają każdy zestaw uresorowany oddzielnie w przeciwieństwie do naszych modeli. Dlatego najważniejszy jest równy tor. Przekonałem się osobiście na swoich 270cm w Poznaniu. Mam piękne pamiątki w postaci filmów jak "mały Kres" zasuwa rzucany na boki i w górę czy w dół Ten jeden nie miał problemów z przejazdem, bo był 2-osiowy. Inne pojazdy miały problemy, większe lub mniejsze, ale miały.
- piottrw
- Posty: 759
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Witam
Zamiast słonych paluszków może sama obudowa na podwozie bttb. Ciekaw jestem czy by spasowała. Moje modele służą do jazdy, a nie stania w gablocie... Standart standartem, ale patrząc na tory stacyjne, zwłasza lini drugorzędnych
To jest prwdziwy tor przeszkód. Skoro oryginał to i model powinien tam
Przejechać
Zamiast słonych paluszków może sama obudowa na podwozie bttb. Ciekaw jestem czy by spasowała. Moje modele służą do jazdy, a nie stania w gablocie... Standart standartem, ale patrząc na tory stacyjne, zwłasza lini drugorzędnych
To jest prwdziwy tor przeszkód. Skoro oryginał to i model powinien tam
Przejechać
- Mariusz
- Posty: 2560
- Rejestracja: 26 kwie 2006, 21:55
- Lokalizacja: Łubowo
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Ona ma pantografy
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Mnie też.piottrw pisze:Tak sobie czytam i włosy stają dęba!?
Polecam słone paluszki.piottrw pisze:Napaliłem się trochę na tę TKt3 ale chyba wydam na coś innego.
BR86 jak i pochodne nie są lokomotywami terenowymi. To lokomotywa na czysty tor o parametrach zbliżonych do sTTandardu. Największą wadą modelu jest skomplikowany i mało skuteczny system odbieraków prądu.piottrw pisze:Na moich rurkach pewnie nie ruszy, nawet tak są realistycze nierówne jak na stacjach być powinyB-)
Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 21:47 przez Kilkujadek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ranger
- Posty: 3827
- Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Nie wiem czy to już było ale tu jest foto oryginału.
- piottrw
- Posty: 759
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 07:54
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Witam
Tak sobie czytam i włosy stają dęba!? Napaliłem się trochę na tę TKt3 ale chyba wydam na coś innego. Na moich rurkach pewnie nie ruszy, nawet tak są realistycze nierówne jak na stacjach być powinyB-)
Poza tym ta dymnica jakaś nie polska.
Tak sobie czytam i włosy stają dęba!? Napaliłem się trochę na tę TKt3 ale chyba wydam na coś innego. Na moich rurkach pewnie nie ruszy, nawet tak są realistycze nierówne jak na stacjach być powinyB-)
Poza tym ta dymnica jakaś nie polska.
-
- Posty: 812
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
A jak z jazdą
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10324
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
TKt3
Dokładna nazwa modelu
Dampflok TKt3 (BR 86) PKP, Ep. III / Tendrzak TKt3 kolei PKP, Ep. III
Numer katalogowy modelu
02175
Zarząd kolejowy
PKP
Epoka
III
Oznaczenie modelu
TKt3 28
Stacjonowanie/Data
DOKP Kraków, Parowozownia Nowy Sącz / -
Podsumowanie:
Pierwszy parowóz PKP Nareszcie
Poza malowaniem, wszystkie pozostałe cechy modelu identyczne jak już wcześniej napisano.
Co by nie mówić jest to POZYCJA OBOWIĄZKOWĄ.
Dokładna nazwa modelu
Dampflok TKt3 (BR 86) PKP, Ep. III / Tendrzak TKt3 kolei PKP, Ep. III
Numer katalogowy modelu
02175
Zarząd kolejowy
PKP
Epoka
III
Oznaczenie modelu
TKt3 28
Stacjonowanie/Data
DOKP Kraków, Parowozownia Nowy Sącz / -
Podsumowanie:
Pierwszy parowóz PKP Nareszcie
Poza malowaniem, wszystkie pozostałe cechy modelu identyczne jak już wcześniej napisano.
Co by nie mówić jest to POZYCJA OBOWIĄZKOWĄ.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 16:34 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 3 razy.
- womo
- Posty: 2396
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Pozostaje wiec tylko miec nadzieje ze TILLIG bedzie cos z tym robil. Dziekuje za odpowiedz
Ostatnio zmieniony 12 cze 2008, 22:12 przez womo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 3295
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 19:34
- Lokalizacja: Ciechanów
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Niestety nie ma takiej możliwości. Stara konstrukcja ma zupełnie inną mechanikę.
- womo
- Posty: 2396
- Rejestracja: 19 maja 2008, 13:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
WItam i dziekuje za test ))
Zaczelem moja przygode z TT jakis czas temu niestety jakos wciaz brak czasu ale...
Dzieki wam zaoszczedzilem wlasnie te 700 zl ( ale te swiatla mnie czaruja i tak;) i kupilem
Br 86 BTTB do tego starczylo na BR 56 BTTB i jeszcze pare wagonow towarowych w sklepie;)))
Mam jednak pytanie :
czy jest mozliwosc podmiany kol tak jak pisal Charakterek na kola z gumkami przyczepnosciowymi na os 1 i 4 ? To taka moja ciekawosc bo jakos nie mam odwagi rozczepiac tych wiazarow;)) ale ... kto wie? Mimo wszystko moze kiedys sie na nia zdecyduje a wtedy hm ... jak nic tillig nie poprawi ...
Zaczelem moja przygode z TT jakis czas temu niestety jakos wciaz brak czasu ale...
Dzieki wam zaoszczedzilem wlasnie te 700 zl ( ale te swiatla mnie czaruja i tak;) i kupilem
Br 86 BTTB do tego starczylo na BR 56 BTTB i jeszcze pare wagonow towarowych w sklepie;)))
Mam jednak pytanie :
czy jest mozliwosc podmiany kol tak jak pisal Charakterek na kola z gumkami przyczepnosciowymi na os 1 i 4 ? To taka moja ciekawosc bo jakos nie mam odwagi rozczepiac tych wiazarow;)) ale ... kto wie? Mimo wszystko moze kiedys sie na nia zdecyduje a wtedy hm ... jak nic tillig nie poprawi ...
Ostatnio zmieniony 12 cze 2008, 10:37 przez womo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 805
- Rejestracja: 04 lis 2007, 20:08
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Re: BR86/TKt3 28, Tillig
Git. jak w oryginale.Marcin pisze:W każdym parowozie jaki mam smaruję także wiązary(...)
Ostatnio zmieniony 10 cze 2008, 08:52 przez tete, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości