Znalazłem filmik na YouTube jak rozmontować lokomotywę i założyć dekoder i to z dźwiękiem...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HxJcGrhztoo[/youtube]
http://youtu.be/HxJcGrhztoo
film z komentarzem niemieckim
V15 / BR 101, PIKO
Moderator: mod-Tabor
- adikol
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 19:54
- Lokalizacja: Branice
- Kontakt:
- biker
- Posty: 411
- Rejestracja: 18 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: V15 / BR 101, PIKO
Jak jest z miejscem na dekoder?
- krzysztof
- Posty: 1742
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: V15 / BR 101, PIKO
a na tą choruje...
nr kat. 71414 - V15 DR, epoka III; sondermodell dla Spielemax`a
zdjęcie ze strony tego sklepu.
a jak z miejscem na dekoder - przewiduje sie dekoder Plux16 - ja nie stosuję dekoderów więc nie chcę wprowadzic w błąd.
Mod`a poproszę o połączenie tych postów
nr kat. 71414 - V15 DR, epoka III; sondermodell dla Spielemax`a
zdjęcie ze strony tego sklepu.
a jak z miejscem na dekoder - przewiduje sie dekoder Plux16 - ja nie stosuję dekoderów więc nie chcę wprowadzic w błąd.
Mod`a poproszę o połączenie tych postów
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 11:43 przez krzysztof, łącznie zmieniany 3 razy.
- krzysztof
- Posty: 1742
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: V15 / BR 101, PIKO
i zdjęcia - tak na szybko...
- krzysztof
- Posty: 1742
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: V15 / BR 101, PIKO
tak...
niewatpliwe zalety:
bardzo ładnie wykonana, czytelne napisy, wiele szczegółów - napewno na tym polu bije na głowe chińskiego Tilliga, oświetlenie zmiennokierunkowe biało/czerwone(!), finezyjne wykończenie, stosunkowo dobrze wywazona, cicho sie porusza - ogólnie piorunujace wrażenie...
wady wg mnie:
napęd de facto na jedna oś! bo druga napędzana jest przez delikatne wiązary...
i tu są problemy na brudnym torowisku, pewno i na rozjazdach. jednak napęd zębatkowy na obie osie jest lepszy.
Beckmann V20 czy 102 napedzana jest zębatkami na dwie osie, podobnie Kofik...
z kolei BR80 Roco ma podobne rozwiązanie - z tym, że ten parowozik ma 3 osie, jedna z tych ma specjalnie osadzoną cos jakby tuleję - pewno aby nie występował "kaczy chód".
niewatpliwe zalety:
bardzo ładnie wykonana, czytelne napisy, wiele szczegółów - napewno na tym polu bije na głowe chińskiego Tilliga, oświetlenie zmiennokierunkowe biało/czerwone(!), finezyjne wykończenie, stosunkowo dobrze wywazona, cicho sie porusza - ogólnie piorunujace wrażenie...
wady wg mnie:
napęd de facto na jedna oś! bo druga napędzana jest przez delikatne wiązary...
i tu są problemy na brudnym torowisku, pewno i na rozjazdach. jednak napęd zębatkowy na obie osie jest lepszy.
Beckmann V20 czy 102 napedzana jest zębatkami na dwie osie, podobnie Kofik...
z kolei BR80 Roco ma podobne rozwiązanie - z tym, że ten parowozik ma 3 osie, jedna z tych ma specjalnie osadzoną cos jakby tuleję - pewno aby nie występował "kaczy chód".
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 11:02 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10324
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
V15 / BR 101, PIKO
Die Baureihe 101 der DR von Piko in TT [MIBA 2/2014, s.67-69]:
Opis loki (Die V 15 der Deutschen Reichsbahn Erstlings-Werk) oraz TEST (Die Baureihe 101 der DR von Piko in TT) w PDF.
PS: ktoś już ją ma w domu, jakieś uwagi ?
Opis loki (Die V 15 der Deutschen Reichsbahn Erstlings-Werk) oraz TEST (Die Baureihe 101 der DR von Piko in TT) w PDF.
PS: ktoś już ją ma w domu, jakieś uwagi ?
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 10:40 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości