Gdzie można go kupić ?przemcol pisze:Jak chcesz z dźwiękiem to polecam fabryczny zestaw PIKO, bardzo ładnie brzmi.bankier pisze:Podczepię się pod temat - jaki dekoder polecacie?
EU46 (BR193) Piko
Moderator: mod-Tabor
- Maciej
- Moderator
- Posty: 3209
- Rejestracja: 10 kwie 2006, 08:49
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
- przemcol
- Posty: 432
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Jak chcesz z dźwiękiem to polecam fabryczny zestaw PIKO, bardzo ładnie brzmi.bankier pisze:Podczepię się pod temat - jaki dekoder polecacie?
- kuzynsamozlo
- Posty: 190
- Rejestracja: 30 lis 2008, 11:17
- Lokalizacja: Rydułtowy
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Dokładnie tak.
Podziękowania dla kolegi.
Podziękowania dla kolegi.
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Sorrki, mój błąd, pomyliłem loki
Odkręca się dwie śruby, znajdujące się po przekątnej pod wózkami, bliżej krawędzi budy.
Odkręca się dwie śruby, znajdujące się po przekątnej pod wózkami, bliżej krawędzi budy.
markom pisze:Odkręcasz 4 śruby , znajdują się pod zgarniaczami, albo jak kto woli, na przedłużeniu zderzaków/buforów.
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Podczepię się pod temat - jaki dekoder polecacie?
ps. ze Świątecznego lenistwa nie chce mi się szukać przynajmniej do środy...
ps. ze Świątecznego lenistwa nie chce mi się szukać przynajmniej do środy...
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Odkręcasz 4 śruby , znajdują się pod zgarniaczami, albo jak kto woli, na przedłużeniu zderzaków/buforów.
- kuzynsamozlo
- Posty: 190
- Rejestracja: 30 lis 2008, 11:17
- Lokalizacja: Rydułtowy
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Jak ściągnąć budę pod montaż dekodera ?
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10340
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
W uzupełnieniu pierwszego postu.
Dostępność innych wersji modelu
Obecnie produkowane inne wersje modelu:
47380 - 91 80 6193 801-8 D-Rpool przewoźnika Railpool (DE), Ep. VI
47381 - 91 80 6193 870-3 D-DISPO przewoźnika MRCE (DE), Ep. VI
47382 - 91 80 6193 205-2 D-ELOC przewoźnika ELL (European Locomotive Leasing, DE) w barwach "RegioJet" (CZ), Ep. VI
47383 - 91 85 4475 401-6 CH-BLSC kolei BLS Cargo (CH), Ep. VI
DCC
Model posiada gniazdo DCC Plux 22 zgodne z NEM 658, to chyba pierwsza lokomotywa z gniazdem 22 pin. Ciekawe jakie możliwości wykorzystania tych 22 pinów przewidziało Piko, dźwięk i co jeszcze ?
Przewidziano owalne gniazdo dla głośnika dynamicznego. Z naszych doświadczeń wynika, że są one mniej sprawne niż "kostka cukru". Zobaczymy gdy ktoś zainstaluje w niej dźwięk.
Piko rekomenduje moduł dźwiękowy 46198, który ma wtyk Plux 16.
Kilka zdjęć:
Więcej: 47384
Dostępność innych wersji modelu
Obecnie produkowane inne wersje modelu:
47380 - 91 80 6193 801-8 D-Rpool przewoźnika Railpool (DE), Ep. VI
47381 - 91 80 6193 870-3 D-DISPO przewoźnika MRCE (DE), Ep. VI
47382 - 91 80 6193 205-2 D-ELOC przewoźnika ELL (European Locomotive Leasing, DE) w barwach "RegioJet" (CZ), Ep. VI
47383 - 91 85 4475 401-6 CH-BLSC kolei BLS Cargo (CH), Ep. VI
DCC
Model posiada gniazdo DCC Plux 22 zgodne z NEM 658, to chyba pierwsza lokomotywa z gniazdem 22 pin. Ciekawe jakie możliwości wykorzystania tych 22 pinów przewidziało Piko, dźwięk i co jeszcze ?
Przewidziano owalne gniazdo dla głośnika dynamicznego. Z naszych doświadczeń wynika, że są one mniej sprawne niż "kostka cukru". Zobaczymy gdy ktoś zainstaluje w niej dźwięk.
Piko rekomenduje moduł dźwiękowy 46198, który ma wtyk Plux 16.
Kilka zdjęć:
Więcej: 47384
- T_Domagalski
- Moderator
- Posty: 1906
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Zacznijmy od faktu, że PKP Cargo zamówiło 15 sztuk tej lokomotywy w wersji multi-system, z przeznaczeniem ich do ruchu transgranicznego między Niemcami, Austrią, Czechami i Słowacją.
W ruchu na terenie PL ostała się chyba tylko EU46-510, natomiast model PIKO ma numer 503. Tak więc nie łudźmy się, że to jest jakaś sonda polskiego rynku. To produkt przeznaczony głównie dla klientów z Niemiec, Austrii i Czech, po których to krajach kursują te lokomotywy...
W ruchu na terenie PL ostała się chyba tylko EU46-510, natomiast model PIKO ma numer 503. Tak więc nie łudźmy się, że to jest jakaś sonda polskiego rynku. To produkt przeznaczony głównie dla klientów z Niemiec, Austrii i Czech, po których to krajach kursują te lokomotywy...
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 21 kwie 2015, 14:06
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Nie wiem dlaczego kolejny raz pojawia się teza sondowania naszego rynku TT przez pryzmat lokomotywy, która z tradycjami PKP nie ma nic wspólnego? Czy ktoś oficjalnie ze strony PIKO potwierdził ten fakt? Wygląda to raczej na semantyczne nadużycie Biorąc pod uwagę, że w H0 puścili EU07, Fiata i Byczka to jaki sens będzie miało testowanie tetetkowiczów przez Vectrona? Nie znam wyników sprzedaży u braci większych ale do testów najbardziej nadaje się Fiacik, który śmigał po obu stronach Odry. I pewnie miałby wzięcie za naszą zachodnią granicą (u nas pewnie nie )
- przemcol
- Posty: 432
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:25
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: EU46 (BR193) Piko
Czytając ulotkę z opisem części do Vectrona można ze śmiechu paść. (Link w poście wyżej)
Kilka cytatów nazw części:
Ciało
Bar na dachu....
Krowa łapacz
Dyszel z wiosna
Krok w prawo / lewo
Bogie z etapów
Kroki
Roues ...
Krzewy piłka + wał.
Jak ktoś obejrzy instrukcję od ET22 w H0 to zobaczy że takich kwiatków tam nie ma. Do TT szkoda było na tłumacza.
Co nie pasuje mi koncepcja sondowanie polskiego rynku TT przez Piko. Wygląda na wypust po jak najniższych kosztach.
Kilka cytatów nazw części:
Ciało
Bar na dachu....
Krowa łapacz
Dyszel z wiosna
Krok w prawo / lewo
Bogie z etapów
Kroki
Roues ...
Krzewy piłka + wał.
Jak ktoś obejrzy instrukcję od ET22 w H0 to zobaczy że takich kwiatków tam nie ma. Do TT szkoda było na tłumacza.
Co nie pasuje mi koncepcja sondowanie polskiego rynku TT przez Piko. Wygląda na wypust po jak najniższych kosztach.
- Fructus
- Posty: 37
- Rejestracja: 03 lut 2013, 21:02
- Lokalizacja: Rudno/Kraków
- Kontakt:
EU46 (BR193) Piko
EU46-503
Dokładna nazwa:
Elektrowóz Vectron BR 193 PKP Cargo VI 4 Pantografy
Ilość osi:
4
Producent modelu:
Piko
Forma/Charakter produkcji:
Model wielkoseryjny.
Numer katalogowy:
47384
Zarząd kolejowy:
PKP Cargo
Epoka:
VI
Oznaczenie modelu:
EU46-503
91 51 5370 015-7 PL-PKPC
źródło: http://www.piko-shop.de instrukcja w formacie .pdf 7.03 MB
Dokładna nazwa:
Elektrowóz Vectron BR 193 PKP Cargo VI 4 Pantografy
Ilość osi:
4
Producent modelu:
Piko
Forma/Charakter produkcji:
Model wielkoseryjny.
Numer katalogowy:
47384
Zarząd kolejowy:
PKP Cargo
Epoka:
VI
Oznaczenie modelu:
EU46-503
91 51 5370 015-7 PL-PKPC
źródło: http://www.piko-shop.de instrukcja w formacie .pdf 7.03 MB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość