Re: Mój TT-tabor - ArturSch
: 11 mar 2007, 10:55
Wojna na stacji? Źle to wróży. Chyba zmienimy bieg historii i razem oba transporty pojadą dalej na front.
Forum sympatyków kolei w skali 1:120 TT (od 25 Cze 2005)
https://forumtt.pl/
... zaspany Franciszek Dolas z ekipą wytacza się z wagonów, he, heArturSch pisze:Wyobraż sobie małą stację, tak lipiec-sierpień 1939. Na jednym torze stoi konwój wojskowy niemiecki, a po drugiej stronie peronu nasz ....
Mariusz pisze:Wybierasz się na wojnę
W uzupełnieniu (to nie ta sama wypowiedź, jedna wcześniej):oelka pisze:Panowie z TT-board zapewne szukali w Die Lokomotivdatenbank, ktory podaje dla 52-6273 przydzial jako Ty2-686, a dla 52-452 wlasnie Ty-137.
Niestety większość w/w wątku jest po niemiecku, co mi w znacznym stopniu uniemożliwia zrozumienie treści.ulle@tt-board.de pisze:In my book "Katalog der Reichsbahn-Einheitslokomotiven", written by A. Gottwald, are the Numbers 52 369 to 52 523 built in the year 1943 by Borsig, also inclusiv the number 52 452, you searched for.
Ta ZeroPiąteczka już dawno wpadła mi w oko (DRG II, rot)maciej_kolej pisze:Warto też zastanowić się nad kolejnymy parowozami. foto internet
Kocham Pocztęmaciej_kolej pisze:... moje eilzugi jeszcze nie dotarły
Presvetowe są w malowaniu z Epoki (3623) natomiast Roco chyba nie, ale może moje informacje są niepełne.oelka pisze:Czyli najpierw zestaw platform ROCO lub Peresveta
Planuję użyć sprzęt pancerny z epoki, oferowany przez firmę HAULER.miki pisze:Ciekawe, jakby ktoś zrobił model Tigera w skali, ...
Czy ktoś z Was mógłby rozwinąć ten historyczny wątek, może jakieś zdjęcia ? Myślę, że to może zaciekawić nie tylko mnie.tt-board.de pisze:BR52-452 kriegslok:
52 452-> PKP Ty 2-137
Borsig 15549 22.07.1943
Die Lok kam also nach 1945 nach Polen/after 1945 Poland
Inne zrodla (monografia tej serii: Kurze Geschichte der Kriegslokomotiven Baureihe 52) wskazuja, ze Ty2-137 to zupelnie inna maszyna: mianowicie jest to 52-6273 ze Schwarzkopfa (BMAG) z 1943 roku, o numerze fabrycznym 12716, ktora miala stacjonowala w Tczewie i zostala skreslona 28.04.1990.ArturSch pisze:Czy ktoś z Was mógłby rozwinąć ten historyczny wątek, może jakieś zdjęcia ? Myślę, że to może zaciekawić nie tylko mnie.tt-board.de pisze:BR52-452 kriegslok:
52 452-> PKP Ty 2-137
Borsig 15549 22.07.1943
Die Lok kam also nach 1945 nach Polen/after 1945 Poland
Zakupy w tym sklepiku były znowu możliwe dzięki koledze z naszego Forum (dziękuję Tomas). NIEBIESKA Ludmiła (02648) ) okazała się seledynową, ale właśnie dlatego idealnie pasuje do piętrusów "mint", a także całkiem dobrze do Halberstadtów PKP.ArturSch pisze:21 Sierpień 2006 TU:
Jeszcze po drodze wpadliśmy do sklepu w Czeskiej Lipce by nabyć między innymi niebieską Ludmiłę
Są to stałe detale ..ale dwóch rodzajów: wysunięte i schowane.maciej_kolej pisze:... nt przejść międzywagonowych? Czy są wsuwane (chowane wagon) czy są na stałe wysunięte?
Rothe TT zapowiada Wittfeld'a PKP (dwuczłonowy) do końca roku, będzie w sklepie w Gdyni.Mariusz pisze:Akumulatorniaka powinienem miec, bo jeździł po moich okolicach, a 95, urzekła mnie gdy było już za późno.
Jakieś fotki takiego składumiki pisze:Armia radziecka z tobą od dziecka!!
Zgodnie z nazwa typu wagonu: w zakładach w Ammendorf, które mieściły się w Niemczech Wschodnich.miki pisze:Jeździły też super długie składy samiutkich stodół (po kilkadziesiąt, 800 metrów co najmniej ) świeżo po NG albo z fabryki na wschód (bo to w NRD robili chyba )
Tak rodzi się HISTORIAMariusz pisze:Kto wtedy wiedział, że takie zmiany zajdą i znikną takie pociągi.
Przepraszam za jakość ale inaczej się nie dało zrobić tych zdjęć, niech będą namiatską armijnego tematu (pochodzą z filmu "Marsz Wastok")ArturSch pisze:Jakieś fotki takiego składumiki pisze:Armia radziecka z tobą od dziecka!!
Opieram się na pamięci, tzn widzianych na Warszawie - Wschodniej składach, a że zwapnienie szarych komórek postępuje... mogę się mylić.
Oki, proszę:WojTTek pisze:Aha dobrze by było gdybyś zrobił wykaz tak jak inni użytkownicy.