Zapowiedzi/Nowości 2024

FABRYCZNY tabor TT : czyli testy, porównania, dyskusje, przeróbki itp.

Moderator: mod-Tabor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
T_Domagalski
Moderator
Posty: 1910
Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: T_Domagalski »

Koledze miano pewnie chodziło o to, że Tillig przyzwyczałi nas, że przy włączonych światłach modeli TT można... czytać książkę. :P
A tymczasem Hornby przewidziało tylko dyskretne światłowody, które nie będą dawały tak nienaturalnej łuny światła.
PiotrZ
Posty: 683
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: PiotrZ »

miano pisze: 25 sty 2024, 09:55 I tak nic nie wskazuje, aby miały świecić :x
Z angielskiego opisu wynika, że będą świecić :-)
"This model will feature directional and cab lighting. Night and day headlights will also be included.
All variants of the Class 66 lighting have been tooled for both UK and European variants. The headlights will be prototypical for your model
."
czyli
"Model ten będzie wyposażony w oświetlenie kierunkowe oraz oświetlenie kabiny. W zestawie pojawią się także reflektory dzienne i nocne.
Wszystkie warianty oświetlenia klasy 66 zostały przystosowane zarówno do wersji brytyjskiej, jak i europejskiej. Reflektory będą prototypowe dla twojego modelu." -> cokolwiek oznacza ostatnie zdanie :-D
Awatar użytkownika
miano
Posty: 618
Rejestracja: 04 maja 2006, 13:56
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: miano »

Ranger pisze: 25 sty 2024, 09:44
mae pisze: 25 sty 2024, 09:23 Nadaje się ten model na konwersję na FPL, czy występują jakieś istotne różnice?
Nadaje się ale na wersję wcześniejszą. W bardziej popularnej na FPL są istotne różnice.
Pierwszy problem z przednimi reflektorami.

I tak nic nie wskazuje, aby miały świecić :x
Awatar użytkownika
T_Domagalski
Moderator
Posty: 1910
Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: T_Domagalski »

mae pisze: 25 sty 2024, 09:23 Nadaje się ten model na konwersję na FPL, czy występują jakieś istotne różnice?
Najbardziej widoczne różnica to klimatyzatory na dachu (w wybranych egzemplarzach) oraz żaluzje. W naszych FPL-ach są pionowe żaluzje, a w modelu - kratka.
Awatar użytkownika
Ranger
Posty: 3841
Rejestracja: 05 paź 2006, 00:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: Ranger »

mae pisze: 25 sty 2024, 09:23 Nadaje się ten model na konwersję na FPL, czy występują jakieś istotne różnice?
Nadaje się ale na wersję wcześniejszą. W bardziej popularnej na FPL są istotne różnice.
Pierwszy problem z przednimi reflektorami.
mae
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2018, 18:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: mae »

Nadaje się ten model na konwersję na FPL, czy występują jakieś istotne różnice?
Awatar użytkownika
wojtek_
Posty: 480
Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
Lokalizacja: swidnik
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wojtek_ »

Słabo, brak w tym modelu charakteru, takiego ...ducha. czekam na MTB...
PiotrZ
Posty: 683
Rejestracja: 09 kwie 2006, 09:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: PiotrZ »

Zdjęcia prototypu ze strony Hornby ("Class_66_Running_Sample")
Załączniki
Photo_5_-TT3018M_6_Class_66_Running_Sample.jpg
Photo_6_-_TT3018M_4_Class_66_Running_Sample.jpg
Awatar użytkownika
T_Domagalski
Moderator
Posty: 1910
Rejestracja: 07 kwie 2006, 22:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: T_Domagalski »

wlodar pisze: 24 sty 2024, 11:42Ciekawe czemu.
Najwyraźniej założyli (wg mnie słusznie), że modele Class 66 UK będą jeździły głównie z modelami wagonów UK produkcji Hornby, czyli o znanych i kontrolowanych przez producenta oporach toczenia.
Natomiast warianty europejskie będą musiały sobie radzić z różnego rodzaju szrotem - z pozostałościami po BTTB oraz nieprzewidywalnymi wynalazkami Tilliga w postaci np. łożysk z "resoraków".
Awatar użytkownika
wlodar
Posty: 1013
Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wlodar »

Domiss pisze: 24 sty 2024, 11:31Wersje brytyjskie bez gumek, europejskie z jedną gumką na wózek.
Ciekawe czemu.
Awatar użytkownika
Domiss
Posty: 470
Rejestracja: 15 lip 2009, 11:06
Lokalizacja: Świebodzice
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: Domiss »

Wystarczy też zajrzeć na stronę producenta i przeczytać:
All the Class 66 models have 12 axles for the current pick-up and both bogies are motor driven. The UK variants of the Class 66 will not be fitted with traction tyres.

European variants will be fitted with one traction tyre per bogie.
Czyli oba wózki napędowe, wszystkie koła zbierają prąd. Wersje brytyjskie bez gumek, europejskie z jedną gumką na wózek.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10356
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: ArturSchŁ »

wlodar pisze: 24 sty 2024, 11:15Czyli trzeba czekać aż ...
Nie,
no można Preorder.
:lol:
Awatar użytkownika
wlodar
Posty: 1013
Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wlodar »

Czyli trzeba czekać aż ktoś kupi i podzieli się wrażeniami. :P
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10356
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: ArturSchŁ »

wlodar pisze: 24 sty 2024, 09:15 Jak dla mnie wygląda jak podrasowane komputerowo zdjęcie.
Nie, to CAD, :arrow: HORNBY ...Expected Summer 2024, a we wersji sound (TT3017TXSM): "IMAGE COMING SOON"
Awatar użytkownika
wlodar
Posty: 1013
Rejestracja: 11 kwie 2006, 17:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Zapowiedzi/Nowości 2024

Post autor: wlodar »

Od strony wózka "NAPĘDOWEGO" :P (po prawej) czerwona. :lol: Poza tym nie jestem do końca przekonany że to tylko wizualka. Jak dla mnie wygląda jak podrasowane komputerowo zdjęcie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tabor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości