sklep ok, producent nie bardzo

Cała reszta o naszej skali

Moderator: mod-Ogółem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciora
Posty: 427
Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: sklep ok, producent nie bardzo

Post autor: Ciora »

ArturSchŁ pisze:Poczytaj, temat rzeka ... : Tillig - problemy z jakością
Czytałem, czytałem...

Co do "słonia" - w rozmaitych branżach rynek Europy środ.-wsch. jest traktowany jako drugi gatunek, to czemu miałoby być inaczej w naszej?
Ostatnio zmieniony 23 maja 2014, 12:45 przez Ciora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ArturSchŁ
Administrator
Posty: 10297
Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: sklep ok, producent nie bardzo

Post autor: ArturSchŁ »

Ciora pisze:A może to tylko pojedynczy przypadek.
Poczytaj, temat rzeka ... : Tillig - problemy z jakością

Choć chyba Tillisiowi na polskich klientach do końca nie zależy
...SŁOŃ, a sprawa polska ...
Ostatnio zmieniony 23 maja 2014, 08:11 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Ciora
Posty: 427
Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: sklep ok, producent nie bardzo

Post autor: Ciora »

No to utwierdzili mnie Koledzy w przekonaniu, żeby walczyć o swoje. W końcu: klient nasz pan. Choć chyba Tillisiowi na polskich klientach do końca nie zależy...A może to tylko pojedynczy przypadek.
markom
Posty: 732
Rejestracja: 12 sie 2008, 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: sklep ok, producent nie bardzo

Post autor: markom »

Zrób dokładnie tak jak radzi mój przedmówca :)
Petr bez problemu przyjmie wagon do reklamacji .
Ewidentnie zawalił tillig !!
Ja swój set wysłałem w całości, żeby właśnie uniknąć problemu z jakim się borykasz :/
Dla przykładu w moim secie brakowało jednego koła hamulcowego, a wóz bojowy był otamponowany tylko z jednej strony !! :shock:

Powodzenia :)
Awatar użytkownika
przemekw
Posty: 216
Rejestracja: 19 lis 2006, 13:26
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: sklep ok, producent nie bardzo

Post autor: przemekw »

Opisz dokładnie problem Petrowi, bardzo dobrze idzie się z nim dogadać. Ja kiedyś 3x reklamowałem jeden wagon. Pamiętam również, że Tillig pomylił się i włożył mi lokomotywę z innej epoki niż był opis na pudełku - też się nie zgadzało, napisałem do Petra od razu po giełdzie i wymieniali ;)
Awatar użytkownika
Ciora
Posty: 427
Rejestracja: 03 wrz 2013, 09:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

sklep ok, producent nie bardzo

Post autor: Ciora »

Witam!

Mam mały problem. Skusiłem się na zestaw Tilliga 01629 - 2 platformy PKP z BWP1 ze sklepu Petra Kresty. Obsługa jak zawsze super. Okazało się jednak, że jeden wagon ma wadę - wózek haczył się i powodował wykolejanie się. Reklamacja uznana, dzisiaj przyszedł wymieniony wagon. I tu podziękowania dla sklepu za poprawne załatwienie sprawy. Ale diabeł tkwi w szczegółach. Tillig (tak myślę) przysłał nowy wagon , ale z niewłaściwym numerem. I teraz mam 2 wagony o tym samym numerze, a miał być zestaw 2 różnych:

Wagon platforma typ Sap
numer wagonu: 20 51 482 8 083-2
rewizja: 28.10.74
Wagon platforma typ Sap
numer wagonu: 20 51 482 8 092-3
rewizja: 30.4.75

Co radzicie: reklamować ponownie? Nie chcę robić problemu sklepowi, bo to pewnie nie jego wina. Ale zestawu nie ma, są 2 identyczne wagony :( . Wg mnie "ciała dał" Tillig.
P.S. Ten post to w tym dziale, czy do opinii o sklepach?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogółem”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości