Es, Tillig
Moderator: mod-Tabor
- wojtek_
- Posty: 478
- Rejestracja: 31 mar 2007, 23:17
- Lokalizacja: swidnik
- Kontakt:
- sTTaszek
- Posty: 290
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 10:01
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Es, Tillig
Dokładnie tak. Buda jest od wagonu BTTB 14242, reszta części Tilliga, wypuścili to w 2004 roku. Kiedyś, szukając wiadomości co to za wagon PKP, znalazłem taką informację na TT-Boardzie, tylko nie pamiętam już w jakim wątku to było.BarTTek pisze:Wygląda jakby znaleźli w magazynie stare budy jeszcze od BTTB, dali nowe podwozie i puścili jako serię limitowaną
Staszek
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 08 cze 2008, 16:14
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Es, Tillig
W czasie sprzątania po powodzi.
-
- Posty: 812
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 00:20
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Es, Tillig
Wygląda jakby znaleźli w magazynie stare budy jeszcze od BTTB, dali nowe podwozie i puścili jako serię limitowaną
- krzysztof
- Posty: 1742
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 20:29
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Es, Tillig
Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 20:16 przez krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
- ArturSchŁ
- Administrator
- Posty: 10325
- Rejestracja: 09 kwie 2006, 07:22
- Lokalizacja: Rumia
- Kontakt:
Es, Tillig
Es:
DOKŁADNA NAZWA MODELU
2 achs. offener Güterwagen Es, PKP, Ep. IV / Dwuosiowa węglarka Es kolei PKP, Ep. IV
ILOŚĆ OSI
2
DOKŁADNA NAZWA PRODUCENTA MODELU
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
FORMA
Model gotowy
TECHNOLOGIA/MATERIAŁ
Tworzywo sztuczne formowane metodą wtrysku ciśnieniowego,
CHARAKTER PRODUKCJI
Model wielkoseryjny
NUMER KATALOGOWY MODELU
500721
ZARZĄD KOLEJOWY
PKP
EPOKA
IV
STACJONOWANIE/DATA
- / 10.01.1969
ELEMENTY SPECYFICZNE
-
Wersje modelu (przykładowo)
04242 - Es 02 51 553 8 272-1, PKP, Ep. IV, BTTB
17244 - Es 02 51 553 8 272-1, PKP, Ep. IV, KKS (Tillig rok 2012)
500293 - Es 02 51 553 8 272-1, PKP, Ep. IV, jednorazowa edycja z 2004 starej budy z podwoziem z KKS w wersji do montażu.
500721 - Es (Wddo) 02 51 553 8068-3, PKP, Ep. IV
SPRZĘG
Model posiada gniazdo sprzęgu zgodne z normą NEM. Model posiada Kulisę Krótkiego Sprzęgu.
UWAGI
-
PODSUMOWANIE
Klasyczna pozycja taboru TT, wagon pojawił się w ofercie w drugiej połowie lat 70 ubiegłego wieku i od tego czasu jest obecny w wielu wersjach malowań.
Opisywany wagon to druga edycja w barwach PKP, limitowana, na rynek polski.
DOKŁADNA NAZWA MODELU
2 achs. offener Güterwagen Es, PKP, Ep. IV / Dwuosiowa węglarka Es kolei PKP, Ep. IV
ILOŚĆ OSI
2
DOKŁADNA NAZWA PRODUCENTA MODELU
Tillig Modellbahnen GmBH & Co. , Sebnitz – Niemcy
FORMA
Model gotowy
TECHNOLOGIA/MATERIAŁ
Tworzywo sztuczne formowane metodą wtrysku ciśnieniowego,
CHARAKTER PRODUKCJI
Model wielkoseryjny
NUMER KATALOGOWY MODELU
500721
ZARZĄD KOLEJOWY
PKP
EPOKA
IV
STACJONOWANIE/DATA
- / 10.01.1969
ELEMENTY SPECYFICZNE
-
Wersje modelu (przykładowo)
04242 - Es 02 51 553 8 272-1, PKP, Ep. IV, BTTB
17244 - Es 02 51 553 8 272-1, PKP, Ep. IV, KKS (Tillig rok 2012)
500293 - Es 02 51 553 8 272-1, PKP, Ep. IV, jednorazowa edycja z 2004 starej budy z podwoziem z KKS w wersji do montażu.
500721 - Es (Wddo) 02 51 553 8068-3, PKP, Ep. IV
SPRZĘG
Model posiada gniazdo sprzęgu zgodne z normą NEM. Model posiada Kulisę Krótkiego Sprzęgu.
UWAGI
-
PODSUMOWANIE
Klasyczna pozycja taboru TT, wagon pojawił się w ofercie w drugiej połowie lat 70 ubiegłego wieku i od tego czasu jest obecny w wielu wersjach malowań.
Opisywany wagon to druga edycja w barwach PKP, limitowana, na rynek polski.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 19:16 przez ArturSchŁ, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość